ServiceFinder och Vi i Villa inleder ett strategiskt samarbete

PRESSRELEASE 2010-08-26 Vi i Villa, med Sveriges största tidning, sajt och mässa för alla som bor i hus, hade redan etablerat den välbesökta webbsidan Villahjalpen.se, när ServiceFinder inledde ett samarbete med dem.

Detta samarbete med två av marknadens största varumärken gör att man nu kan erbjuda både konsumenter och leverantörer en mycket starkare produkt. Upplägget är enkelt och självklart.

ServiceFinder kommer ta hand om alla förfrågningar på Villahjälpen, antingen det gäller hantverkstjänster eller någon annan av de tjänster som företaget förmedlar. Detta kommer även gynna leverantörerna då utbudet blir större och förfrågningarna kommer att öka.

– Detta är en stor satsning för oss. Vi kommer nu tillsammans med Villahjälpen att satsa hårt på att marknadsföra denna gemensamma tjänst, både genom våra egna kanaler men även i extern media berättar marknadschefen Vishal Nanda på ServiceFinder.

Även på Bonnier Publications är man nöjda med det nya samarbetet.

– Bonnier har nyligen investerat i ServiceFinder, därav är detta samarbete en självklarhet för oss. Tillsammans skapar vi nu en ännu mer attraktiv tjänst med större och mer omfattande utbud för både konsumenter och leverantörer berättar Christian Rudén på Bonnier Publications AB .

KORT FAKTA OM Servicefinder.se

ServiceFinder är en tjänsteportal som årligen förmedlar runt 40.000 uppdrag till cirka 4.000 företag. Deras tre största tjänsteområden är bygg, transport och städ. Företaget har idagsläget 28st anställda och har sitt huvudkontor i Stockholm. Företaget ägs idag av de tre grundarna Alexandar Goga, Jeffrey Singh samt Vishal Nanda tillsammans med externa finansiärer.

För mer information kontakta gärna Vishal Nanda, marknadschef på ServiceFinder på tel: 0762 – 100 900 eller vishal.nanda@servicefinder.se

Christian Rudén
Bonnier Publications AB

ServiceFinder.se
Jeffrey Singh, VD

ServiceFinder.se
Vishal Nanda, Marknadschef

Service Finder
BOX 45031
www.servicefinder.se

Vill du läsa fler artiklar som den här?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få våra erbjudanden – det är gratis!

Mest lästa artiklar