Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

oseriösa Hantverkare

Varning för Hanning & co byggservice hb i Göteborg.Byggföretag som byter bolagsform för attinte tar något ansvar för sina tidigare utförda arbeten. Bolaget byggde badrum åt mig i mitt nybyggda Myresjöhus år 2004. De tätade inte runt ett el uttag för bubbelbadkar, bakom ett vanligt badkar (då vi inte skulle installera bubbelbadkar). Resulterade att vatten trängde in i väggen under 6 års tid. Sven Gunnar Lennart Hanning bara beklagade vad som hade hänt. Sa att han kommer inte att Fixa sina misstag, för han har bytt bolagsform 2005. Resultatet Nytt badrum fick jag stå för själv, med ett bidrag på ca 30% av kostnaden från mitt försäkringsbolag Folksam. Har även en Byggfels försäkring hos Garbo, de har inte trots försäkring emot byggfel hjälpt till. Hälsningar Thomas Sandqvist
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Växthus från skånska Byggvaror

Ta klivet in i ditt eget växthus och känn dofterna från de grönsaker, kryddor och blommor som växer där. Du kan också passa på att skapa din egen fikahörna för att kunna njuta av naturen och odlingen hela sommaren. Odling och avkoppling hänger ihop.

Energisnålt och effektivt

Bra ventilation är viktigt för en sund boendemiljö. Vi har mångårig erfarenhet av mögel- och fuktskador och tar ett helhetsgrepp på ditt hus och gör de installationer som behövs för ett friskt boende.

HWAM - Ren världsklass!

HWAM 3600-serien - marknadens renaste fördelar: Lägsta partikelutsläpp, bara 1,21 g/kg ved, HWAM Automatic™, Unikt lucksystem, CO2 neutral, Dansk design.

heri - För er som vill upp

heri ab är grossistföretag med huvudkontoret i Luleå. Vi har två ben som vi står på. Uthyrning av skyliftar och byggnadsställningar samt försäljning av takplåt, stegar, taksäkerhet, flaggstänger mm

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland