Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Hjälp! Min brunn är int godkänd?!

På senaste årsstämman i bostadsrättföreningen var det en som frågade angående brunnen i duschen hur det fungerar. Och uppenbarligen måste den bytas ut vid renovering. Men det har jag ej fått reda på. Skulle min plattsättare varit medveten om det innan han la golvvärmen och började kakla? Hur gör jag nu, ska jag riva upp hela golvet och byta brun eller ignorera att brunnen tydligen inte är godkänd? Vad är det som gör att den inte är godkänd längre? Måste ha svar på detta snarast! Tack.
0 röst(er)

Svar

1. Anonym

SV: Hjälp! Min brunn är int godkänd?!

Det beror på vilken typ av brunn det är, gamla gjutjärnsbrunnar ska bytas ut vid renovering av våtutrymmen har det vart sen 91 eller 92 typ har jag för mig.

Det ska entreprenören känna till, kolla med föreningen och försäkringsbolaget vad dom tycker.
    0 röst(er)

annons
Björklinge Energi

Varför inte köpa lokalt och billigt till ett av marknadens lägsta priser? Hos oss får du även handfasta råd som sänker din elkostnad.

Hitachi Summit serien

En värmepump som anpassats för svenska förhållanden. Med en imponerande låg ljudnivå ger Hitachi Summit höga energibesparingar och levererar värme även vid mycket låga temperaturer. Tack vare det effektiva filtersystemet förbättras luften ytterligare.

Flugfritt!

Med Fikszos genialiska, snygga och lättmonterade flugdörrar och -fönster håller du sommarens alla flygfän borta. Systemet bygger på rullgardinsprincipen, den kan monteras både horisontellt eller vertikalt och den passar överallt.

Uterum - husets härligaste rum

Våra uterum bygger på stabila och lättmonterade system. Bestäm själv hur ditt unika uterum ska se ut. Välj mellan aluminiumpartier eller träpartier. Allt från enklare uterum till komplett vinterträdgård.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland