Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Bra guide för att underhålla villan och själv fixa stopp i avloppet!

Hittade en bra guide för underhåll av villan. Den tog även upp hur man kan spola upp stopp i avloppet som jag råkade ut för för nyligen vilket var kanon för mig. En granne tog hem en spolbil vilket kostade närmare 4000 men jag lyckades ordna det på egen hand.
Den och andra instruktioner finns här
www.manualx.com
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Fönster & dörrar

Wirus-Fenster vänder sig till kunder som ställer höga krav på kvalitet och lång livslängd på sina fönster och dörrar. Detta garanteras med RAL-certifieringen.

Smarta dörrar och portar

Teckentrup är en av Europas största tillverkare av portar och dörrar. Du hittar återförsäljare och allt du behöver veta om vårt sortiment på www.teckentrup.se Teckentrup – Deutsche Qualität.

NIBE Energy Systems

Den nya generationen bergvärmepumpar från NIBE kan nu spara upp till 80% av dina värmekostnader.

Vi är experter på massage

På Westerbergs hittar du några av världens bästa massagebadkar. Tysta, kraftfulla, och väldesignade. Efter snart 30 Âr i branschen är vi helt enkelt experter på massagebadkar.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland