Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
byggarn
byggarn

Bygga eget växthus?

kan jag bygga ett växthus själv av gamla fönster jag har liggandes? Något jag bör tänka på?
0 röst(er)

Svar

1. Jan Göransson

SV: Bygga eget växthus?

Använd betongblock, lekasten eller liknade material som grund, alltså inte inpregnerat virke.
    0 röst(er)
  2. hans

SV: Bygga eget växthus?

visst får du det, och hur många som helst om inte den totala yten överstiger 15m2 inräknat andra småbyggnader på tomten, såsom t ex friggebod. max 3m höjd och minst 4,5m från tomgräns
    0 röst(er)

annons
Paketpris på årets port!

Ny garageport? Skaffa Renomatic Micrograin – en elegant, säker takskjutport av högsta kvalitet från Hörmann! Paketpris för port med öppnaren ProMatic och fjärrkontroll: 12 475 kr (ord pris 16 450 kr).

Läs mer på www.hormann.se och hitta närmaste återförsäljare

En VÄRMEPUMP spar mer – längre!

Du kan spara upp till 50-70% av din energikostnad. Svårt att välja? Kontakta oss vi hjälper dig att få en trevligare elräkning! Välkommen till vår hemsida för en GRATIS värmepumpsoffert! www.luftmiljobutiken.se

BRYGGSTEGE I ALUMINIUM

MED 4 STEG 899 SEK eller från 26 SEK/mån (Andra längder 2 till 9 steg)

Välj kvalitetsfönster!

Sveriges bäst isolerade ytterdörrar & fönster finns hos Ekstrands. Ny pat. ytterdörrkonstruktion med marknadens överlägset bästa u-värde. Besök våra dörr & fönsterutställningar el. boka kostnadsfritt hembesök av våra erfarna installatörer.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland