annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Ove
Ove

Trädgård/Staket

Ken Kenard tog upp det här med målning av staket.

Jag har byggt ett staket av lösvirke Till stolpar använde jag tryckade 70*70 och till bärlinor 34*120 som jag klöv i 30graders vinkel på min byggsåg.  På så sätt fick jag ut 2 bärlinor. Till staketbrädor använde jag råplansvirke, ej tryckat som kapades i önskad längd. Nu kommer jag till målningen jag använde lasyr finns att få i olika färger. Vid ommålning räcker det att använda stålborste om mossa har bildats. Annars är det bara att lasera på nytt, det blir ett alla tiders resultat.

Ove

0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Fina sommarerbjudanden

Just nu har vi sommarrabatt på utvalda växthus. Spara upp till 12 499 kr! Automatisk bevattning, 1 slangset och 1 vattenkran i mässing medföljer vi köp över 29 995:-
Läs mer på vår hemsida!

För nöjda hemmafixare!

Handla på Skånska Byggvaror enkelt via nätet när det passar dig – var du än bor i Sverige.

Bäst på solvärme

Svesol värmesystem är en av Sveriges största leverantörer av solfångare och flexibla värmesystem. Vi jobbar uteslutande med produkter av högsta kvalitet, upp till 15 års garanti.

Läs mer på svesol.se

Skogens bästa pellets

Stora Enso erbjuder pellets med ett högt energivärde och låg askhalt. Förpackade i småsäck på pall eller som lösvikt/bulk. Snabb leverans direkt hem till dig. Beställ på storaensopellets.se

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland