Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Margaretha
Margaretha

Mossa

Jag har några fina berghällar på tomten som jag vill hålla rena från mossa. Finns det nåt enkelt sätt, eller är det bara handkraft som gäller? Jag törs inte använda vanligt mossdödningsmedel pga risken att det skadar intilliggande växter på berget. Kan man kanske använda nåt medel avsett för att hålla tak fria från mossa?
1 röst(er)

Svar

1. Gubben

SV: Mossa

Dra rent bergknallen med en högtryckstvätt!!!
    Hur svårt kan det vara? Förlita Dig inte på massa
    kemikalieskit.
    Om fantasin och högtryckstvätt saknas.
    Vattenslang och en hederlig levang (rotborste på skaft)
    Lycka till !!! Använd fantasin, i stället för att
    gå till datorn.
    0 röst(er)

annons
Försommarkampanj 2 maj – 1 juni

Välj fritt ur hela Willab Gardens sortiment direkt i våra butiker i Bromma och Båstad eller i vår webshop! Handla för mer än 39 000:- och få en rostfri Garden Grill (värde 6 375kr) utan extra kostnad!

Uterum - husets härligaste rum

Våra uterum bygger på stabila och lättmonterade system. Bestäm själv hur ditt unika uterum ska se ut. Välj mellan aluminiumpartier eller träpartier. Allt från enklare uterum till komplett vinterträdgård.

Låt drömmen få ett eget rum

Santex har förverkligat drömmar i över trettio år. Ett uterum är en plats med ljus och rymd att umgås och trivas på. Om du har en idé så har vi lösningen. Hör av dig så berättar vi hur din dröm kan bli verklighet.

Mer än bara ett garage!

Väljer du ett garage eller en carport från Mellby får du ett fast pris och en leverans som innehåller allt du behöver - Komplett till sista spik! Skräddarsy ditt garage efter just dina behov.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland