annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Stefan
Stefan

Ventilation

Hej. 

Jag har problem med ventilationen i mitt hus. Huset är byggt 1949. Nu är ytterväggarna tilläggsisolerade, likaså taket och fönstren är bytt. Huset är betydligt tätare nu än när de byggdes. Det ända i ventilationsväg jag har är två tillluftsventiler och en fläkt på toaletten som drar hela tiden. Fläkten drar 90 kubik luft i timmen. Huset är på 90 kvm. Jag trodde att de skulle räcka men när det är kallt ute så bildas kondens på fönstren i sovrummen så de verkar inte så..? Ska man skaffa en fläkt till? Har inte råd med ett "riktigt" ventilations system. Tacksam för svar! Mvh

0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Sveriges bredaste sortiment

Hur mår din garageport? Börjar det bli dags att byta till något bättre och säkrare? Då hjälper vi dig att hitta en port som passar såväl dina behov som din plånbok. Välkommen till Garageportexperten!

Rätt pris på vattenfilter

Alfa Vattenfilter AB tillverkar vattenfilter sedan 80-talet. Just nu kan du handla ditt filter till nettopriser direkt från fabrik. Besök vår hemsida för mer information www.vattenfilter.com

TÄNK LÄNGRE

NÄR DU VÄLJER INREDNING TILL KÖK, BADRUM OCH TVÄTTSTUGA från Vedum bidrar du till ett hållbart samhälle. Alla våra köksstommar, laminatskivor och flera luckor är Svanenmärkta.

Behagligare inomhusklimat

Vi sparar mer än hälften av kostnaden på vår villauppvärmning varje år. Hur mycket sparar du? Läs mer på www.Ecodan.se

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland