annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Jimmy Bengtsson
Jimmy Bengtsson

Snickarbänk

Hej . Jag undrar om det finns nått intresse för en gammal snickarbänk ? typ sån man hade i slöjden i skolan .

Det jag undrar om det e lönt att sätta in en annons eller man ska köra det på tippen direkt

0 röst(er)

Svar

1. Monika

SV: Snickarbänk

Hej Jimmy,

vart finns snickarbänken? Jag bor i Stockholm. 

Med vänlig hälsning,

monika

0 röst(er)
  2. Jimmy Bengtsson

Hej Monika . Den finns utanför Helsingborg .

0 röst(er)
  3. Helén

Hej Jimmy,

Jag hade gärna tagit din snickarbänk om den funnits i närheten av Sthlm :) Så jag tror absolut att det är lönt att sätta in en annons för dig. Annars kan du skänka den till ReFurn som återvinner gamla möbler som annars skulle ha slängts, de gör ett jättebra jobb.

Mvh

Helén

0 röst(er)
  4. Anders

Skjuter från höften, finns den kvar?

Mvh,
    Anders
    anders.d.rubin@gmail.com

0 röst(er)
  5. Jimmy Bengtsson

Hej Anders . Nej tyvärr gör den inte det . Den var mycket poulärare än jag trodde .

0 röst(er)

annons
Bäst på solvärme

Svesol värmesystem är en av Sveriges största leverantörer av solfångare och flexibla värmesystem. Vi jobbar uteslutande med produkter av högsta kvalitet, upp till 15 års garanti.

Läs mer på svesol.se

Fönster & dörrar

Wirus-Fenster vänder sig till kunder som ställer höga krav på kvalitet och lång livslängd på sina fönster och dörrar. Detta garanteras med RAL-certifieringen.

Marknadens säkraste förbränningstoalett!

Cinderella är en förbränningstoalett som förbränner urin och fekalier vid hög temperatur. Allt som blir kvar är lite aska. Askan är helt bakteriefri, luktfri och helt fri från medicinrester. Askan fungerar dessutom utmärkt som gödningsmedel.

Behagligare inomhusklimat

Vi sparar mer än hälften av kostnaden på vår villauppvärmning varje år. Hur mycket sparar du? Läs mer på www.Ecodan.se

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland