Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
anna
anna

Eldplats på tomten

hej!

Jag har precis flyttat till villa i en by på landet, där vi har en relativt stor tomt som inte gränsar direkt till någon granne. På tre sidor finns grusväg och den tredje vetter mot en gammal skola som idag inte används till annat än oregelbunden verksamhet.
Jag skulle vilja anlägga en eldplats/eldstad i trädgården och undrar dels om det finns några regler för hur en får och inte får göra, samt om någon har tips på vad en ska tänka på?

jag bor nära havet och har funderat på sjösten som kan omringa...

//anna
0 röst(er)

Svar

1. Aron

SV: Eldplats på tomten

Ska inte vara några problem .Men mycket brukar bero på var man bor.Kontakta din loka sotarförening för tips och råd skulle jag säga
    1 röst(er)

annons
Svedbergs i Dalstorp AB

Hos oss hittar du hela badrummet, samtliga detaljer som gör upplevelsen komplett. Möbler, Bad, Badrumsbastu, Dusch, WC och Tillbehör. Planera ditt eget badrum på vår hemsida - med inspiration och praktiska tips.

Skönare inomhusklimat

Luftkonditionering och värmepump för skönare inomhusklimat och lägre energikostnad!

Sveriges mest sålda hemlarm

Vi på Securitas Direct erbjuder dig trygghet genom hemlarm och rökdetektorer uppkopplade till vår ständigt bemannade larmcentral. Ring oss för en helt kostnadsfri säkerhetsrådgivning på 020-71 33 55.

Besök avloppsguiden.se

Fakta om allt från planering till slutförande av ditt avlopp. Nå 750 företag: entreprenörer, tillverkare, analysföretag m.fl. Vilka gräver i din kommun? Vilken toalett behöver du? Minireningsverk?

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland