annons
annons
  • Start
  • Forum
  • Kök
  • Vilken av dessa mikrovågsugnar tycker ni jag ska införskaffa mig?

Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Erik Johanssone
Erik Johanssone

Vilken av dessa mikrovågsugnar tycker ni jag ska införskaffa mig?

Hej,
Jag sitter här och väljer mellan några olika mikrovågsugnar gällande vilken jag ska välja men kan inte helt bestämma mig. Jag tänkte därför fråga om er hjälp här vilken ni skulle tycka var mest prisvärd.

Bosch HMT75M451
Cylinda Mikrovågsugn RF
Scandomestic MIG24 (Troligen den jag är mest inne på)

Vilken tycker ni jag ska slå till på och vart tror ni jag hittar det till bästa priset. Jag är som sagt vad mest inne på denna http://www.whiteaway.se/product/scandomestic-mig24/ just nu men kom gärna även med andra förslag.

0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Världsnyhet!

Secura är en ny garageport med hög säkerhet, stor variation och modern design med ett certifierat inbrottsskydd enligt WK2-standard. Porten skyddar även mot energiförluster samt säkerställer en säker, skadefri drift.

TÄNK LÄNGRE

NÄR DU VÄLJER INREDNING TILL KÖK, BADRUM OCH TVÄTTSTUGA från Vedum bidrar du till ett hållbart samhälle. Alla våra köksstommar, laminatskivor och flera luckor är Svanenmärkta.

Braskaminen Andorra 9995:-

Modern braskamin med konvektion och möjlighet till uteluftsanslutning. Täljstenstopp finns som tillval. Effekt: 8 kw

Vilket pris passar dig?

Alla kök är olika. Spännvidden kan tyckas stor, trots att köken vid första anblicken kan uppfattas som ”närmast identiska”. Titta närmar på våra prisexempel så förstår du vad vi menar.

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland