Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Katarina Norgren
Katarina Norgren Inlägg: 2
Aktiv: 20-09-11

Kalla golv, känns fuktiga...

Vårt hus är byggt 1975 det är ett sk. kedjehus. Hur vi än vrider på ventilerna så känns allt väldigt kallt inne. Fast fjärrvärmen brassar på så är det kallt. Vi har bytt våra fönster på nedervåningen och även bytt ytterdörren. När jag står i köket och pysslar lite så känns golven fuktiga fast golvmattan inte är blöt eller fuktig. Vad kan det bero på? Jag tycker att det blir värre och värre. När vi har badrumsdörren stängd så väller det kall luft in under dörren. Jag förstår att det är ventilationen men det är inte så roligt att visstas inne i badrummet på vintern. Har någon något bra tips?
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Besök avloppsguiden.se

Fakta om allt från planering till slutförande av ditt avlopp. Nå 750 företag: entreprenörer, tillverkare, analysföretag m.fl. Vilka gräver i din kommun? Vilken toalett behöver du? Minireningsverk?

SVENSKA POOLPAKET

Miami Poolen finns i 81 modeller. Rektangulära och Fri-form med planbotten eller djup-och grundel. Har en poolstomme tillverkad i varmgalvaniserad stålplåt som "kläs" med en formsvetsad poolliner.

Lösningen - ett taklyft!

Med ett taklyft från Åtvidabergs Takvåningar kan du få all den yta du behöver och bo kvar i huset under hela byggprocessen. Fördelarna med ett taklyft är många: ekonomiska, tidsmässiga och estetiska. Vi ger ert hus det stora lyftet!

Fönster & dörrar

Wirus-Fenster vänder sig till kunder som ställer höga krav på kvalitet och lång livslängd på sina fönster och dörrar. Detta garanteras med RAL-certifieringen.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland