Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Maud
Maud

Stearinfläckar på svarta duken

Jag är så olycklig - en massa stearin droppade ner på min vackra, svarta duk. Jag har tagit bort stelnat vax, men det finns fortfarande tydliga fläckar på tyget. Jag har inte gjort något mer för att försöka bort det så jag har inte tvättat duken. Nu behöver jag lite goda råd om hur jag får bort fläckarna i tvätten. Ska jag förbehandla tyget innan jag lägger in det i tvättmaskinen?
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Vi är experter på massage

På Westerbergs hittar du några av världens bästa massagebadkar. Tysta, kraftfulla, och väldesignade. Efter snart 30 Âr i branschen är vi helt enkelt experter på massagebadkar.

Växthus från skånska Byggvaror

Ta klivet in i ditt eget växthus och känn dofterna från de grönsaker, kryddor och blommor som växer där. Du kan också passa på att skapa din egen fikahörna för att kunna njuta av naturen och odlingen hela sommaren. Odling och avkoppling hänger ihop.

Badrum från Skånska Byggvaror

Hos Skånska Byggvaror hittar du allt du behöver till ditt badrum. Badrumsinredningar i olika material och modeller, duschar, bubbelbadkar och badkar. Hos oss hänger lågt pris och kvalitet ihop.

Portautomatik

Gör ditt liv lite enklare genom att utrusta din garageport med en Crawford portöppnare. Du sitter bekvämt i bilen och trycker på fjärrkontrollen för att aktivera portöppnaren. Kraftfull och nästan ljudlös. Inte ens dåligt väder kan förstöra ditt humör, du har ju ditt på det torra.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland