Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Okänd matta, märke, modell, ursprung?

Hejsan!

Det är så att jag har städat runt omrking mitt hus och jag luskade fram en gammal matta som tydligen har legat i förrådet ett väldigt bra tag, det har tagit på sig ludd och smuts men kan säkert tvättas/damsugas bort. Min fråga till er är som rubriken säger, har ni någon aning om vad detta är för en matta och vad kan värdet tänkas vara på den? Jag kan dessvärre inte få mycket bättre bilder, men på dessa har ni en syn på vad det är för objekt på själva mattan.
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Badrum från Skånska Byggvaror

Hos Skånska Byggvaror hittar du allt du behöver till ditt badrum. Badrumsinredningar i olika material och modeller, duschar, bubbelbadkar och badkar. Hos oss hänger lågt pris och kvalitet ihop.

TÄNK LÄNGRE

NÄR DU VÄLJER INREDNING TILL KÖK, BADRUM OCH TVÄTTSTUGA från Vedum bidrar du till ett hållbart samhälle. Alla våra köksstommar, laminatskivor och flera luckor är Svanenmärkta.

Allt för bastu

Bastukalle arbetar med bastu i alla former, från mindre färdiga basturum som enkelt monteras själv till exlusiva måttanpassade basturum med inredningar i en mängd olika former och träslag. I vår webbutik hittar du produkter från bla Helo och Narvi.

Svedbergs i Dalstorp AB

Hos oss hittar du hela badrummet, samtliga detaljer som gör upplevelsen komplett. Möbler, Bad, Badrumsbastu, Dusch, WC och Tillbehör. Planera ditt eget badrum på vår hemsida - med inspiration och praktiska tips.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland