Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Eva
Eva

Hur rengör jag mässingsljustaken?

Jag har en mässingljusstake som fått en grönaktig beläggning, Blir det så på grund av starinet när jag tänder ljus iden? Hur får jag den ren igen?
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
ElitBygg

Vi tillverkar monteringsfärdiga blocksystem efter kundens önskemål. Fritidshus, garage, maskinhallar, stall, fjällstugor eller måttanpassade block till utbyggnaden m.m.

NIBE Energy Systems

Den nya generationen bergvärmepumpar från NIBE kan nu spara upp till 80% av dina värmekostnader.

Softub ditt Portabla spabad

Detta unika spabad är portabelt för den som vill ta med sin spabadsupplevelse till sommarstuga eller vinterstuga. Den som är trött på att fylla upp och tömma sitt inomhus spabad eller tycker att den låter för mycket så är Softub lösningen.

Krypgrundsproblem?

Vi har tagit fram paket med marknadens mest moderna och energisnålaste krypgrundsavfuktare. I paketet ingår allt du behöver. Prisvärt, smidigt och säkert. Kontakta oss om du vill veta mer.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland