Annons

Forum

Söker bok/film om krypgrund
0 röster
jan 05 2014

Jag har problem med fukt i krypgrunden i mitt hus från 1905. Jag ska själv åtgärda problemet men behöver tydlig information om hur att göra. Läser man det som finns på nätet får man massor med information men jag vill ha det tydligare.

Känner du till en bra bok/film som tydligt visar hur man gör - tipsa mig om den.

jan 24 2014

Hej Garde!

När vi skulle åtgärda den lilla fukt vi hade i vårt kryputrymme, upplevde jag samma problem som du. Massor med information på nätet, som var svår att veta vilken som var bäst. Då började jag att dra ut på vår skrivare för att sedan kunna läsa i lugn och ro. Därefter tog jag kontakt med ett företag, som var kunniga, för att få deras syn på saken. Nu är inte ditt hus av samma typ som vårt, men det är bara ett tips på hur jag började.

feb 02 2014

hej, du kan kolla här  Krypgrund

Vi i Villas policy
Avbryt

Här kan du bli medlem i Vi i Villa genom att logga in med ett befintligt konto från sociala medier eller genom att skapa ett nytt konto, kopplat till din e-postadress nedan.

Som medlem får du tillgång till erbjudande och rabatter från våra leverantörer. Du kan också enkelt deltaga i våra tävlingar och forum när du är inloggad som medlem på webbplatsen.

Läs mer om medlemskapet och hur vi hanterar dina personuppgifter.

Annons