annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Karl-Axel
Karl-Axel

Skateboard som en målnings hjälp

Jag målade golvlister i mitt vardagsrum och den dåliga arbetsställningen ansträngde ryggen. Min son upptäckte att jag kunde sitta på hans skateboard och måla därifrån. Det var en riktigt händig sak. Jag kunde glida skateboard som arbetet fortskred. Och brädan hade rum för en liten målarburk också. Jag vill dela det här tipset med andra läsare med dålig rygg. Jag antar att andra har liknande tips, så varför inte dela med er av dem!
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Byggsatser för det mesta!

Vi på Lundqvist Trävaru tillverkar monteringsfärdiga byggsatser för garage, carport, fritidshus m.m. Tack vare vårt modulsystem blir det både enkelt och prisvärt att bygga!

Fönster & dörrar

Wirus-Fenster vänder sig till kunder som ställer höga krav på kvalitet och lång livslängd på sina fönster och dörrar. Detta garanteras med RAL-certifieringen.

Världsnyhet!

Secura är en ny garageport med hög säkerhet, stor variation och modern design med ett certifierat inbrottsskydd enligt WK2-standard. Porten skyddar även mot energiförluster samt säkerställer en säker, skadefri drift.

Garage-byggsatser!

Hos oss kan du förverkliga dina drömmar om ett eget garage av högsta kvalitet. Vi bygger enligt gammal Svensk tradition med kraftig regelstomme i storblock samt råspont 22mm som underlagstak mm.

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland