annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Jan
Jan

Lägga klickgolv

Jag ska lägga klickgolv. Har ett väldigt gammalt golv som underlag idag som knarrar väldigt mycket. Finns det några tips att tänka på för att ljudisolera knarr och stegljud nu innan jag lägger klickgolvet?
1 röst(er)

Svar

1. Helena

SV: Lägga klickgolv

Jag har lagt in klickgolv i en hall och ett stort TV-rum. Det stora rummet var det mycket golvknarr i innan golvet lades in. När man lägger på först foam och sedan golvet, så jämnar man ut tyngpunkterna som man går på, så i vårt fall försvann knarret.
    0 röst(er)

annons
Smarta dörrar och portar

Teckentrup är en av Europas största tillverkare av portar och dörrar. Du hittar återförsäljare och allt du behöver veta om vårt sortiment på www.teckentrup.se Teckentrup – Deutsche Qualität.

Eget Dagvattensystem!

EXPO-NET Dagvattensystem älskar ditt regnvatten! Minimera fuktskador på ditt hus genom att visa regnvattnet vägen till ett hålrum i jorden där vattnet inte gör skada. Det är ekonomiskt och enkelt!

Sveriges bredaste sortiment

Hur mår din garageport? Börjar det bli dags att byta till något bättre och säkrare? Då hjälper vi dig att hitta en port som passar såväl dina behov som din plånbok. Välkommen till Garageportexperten!

Lösningen - ett taklyft!

Med ett taklyft från Åtvidabergs Takvåningar kan du få all den yta du behöver och bo kvar i huset under hela byggprocessen. Fördelarna med ett taklyft är många: ekonomiska, tidsmässiga och estetiska. Vi ger ert hus det stora lyftet!

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland