annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Filip
Filip

Isolera förrådstak

Jag ska isolera mitt förrådstak. Taket är öppet till nock och jag vill isolera mellan takstolarna.

Hur ska jag göra?

Hur gör man en luftspalt, skall man använda plast (vart)

Tack för tips!

0 röst(er)

Svar

1. Thomas

SV: Isolera förrådstak

Det vanliga är väl regel på sidan av takstolen som ger luftspalt sen på med masoniteboard el dylikt för att skapa tätskikt. sen isolering och därpå plast. Läggacc 30 med brädor för att hålla upp det hela och få mer att skruva i plus att du kan dra flexi mellan för att fixa el. sen på med de skivor du ska ha om det nu är gips eller osb ellervad du nu ska ha.

0 röst(er)

annons
Världsnyhet!

Secura är en ny garageport med hög säkerhet, stor variation och modern design med ett certifierat inbrottsskydd enligt WK2-standard. Porten skyddar även mot energiförluster samt säkerställer en säker, skadefri drift.

ElitBygg

Vi tillverkar monteringsfärdiga blocksystem efter kundens önskemål. Fritidshus, garage, maskinhallar, stall, fjällstugor eller måttanpassade block till utbyggnaden m.m.

Smarta dörrar och portar

Teckentrup är en av Europas största tillverkare av portar och dörrar. Du hittar återförsäljare och allt du behöver veta om vårt sortiment på www.teckentrup.se Teckentrup – Deutsche Qualität.

Krypgrundsproblem?

Vi har tagit fram paket med marknadens mest moderna och energisnålaste krypgrundsavfuktare. I paketet ingår allt du behöver. Prisvärt, smidigt och säkert. Kontakta oss om du vill veta mer.

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland