annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Kitte
Kitte Inlägg: 2
Aktiv: 12-02-08

Inreda garage/förråd - var hittar man någon som kan skissa lösning?

Hej,

vårt garage fungerar också (primärt...) som förråd för sportsutstyr, verktyg etc, men är inte optimalt inredt för detta. Jag vill göra om, så jag får massor med hyllor, lådor, upphängningsmekanismer etc. Känner dock inte at jag fixar att hitta dom bästa lösningarna själv, så jag undrar om man kan hyra in någon att skissa upp, och gärna också göra en "inköpslista" över vad man skall köpa in och var. (Eventuellt också någon som kan montera allting, om inte vi (dvs svärfar...) orkar.)

Tacksam för tips!

Kitte
0 röst(er)

Svar

1. Kitte Inlägg: 2

(Ingen titel)

Glömde: Jag bor i Stockholm (Sollentuna) och vill gärna ha någon som kan komma och titta på plats.

Kitte
    0 röst(er)
  2. Inlägg: 3

(Ingen titel)

Hej Kitte,

Sorry det blev lite tok vid förra inlägget.

Om du inte ännu löst det kan jag rekomendera en herre som heter Hans & är arkitekt på 073-787 90 20.

Han är aktiv i dina trakter Själv bor jag i Väsby & har fått mycket nytta av hans kunskaper.

/Mvh PÅ
    0 röst(er)
  3. Anonym

SV: Inreda garaget

Gå in på m2garage.se så hjälper de dig med inredning och montage.
    0 röst(er)

annons
Krypgrundsproblem?

Vi har tagit fram paket med marknadens mest moderna och energisnålaste krypgrundsavfuktare. I paketet ingår allt du behöver. Prisvärt, smidigt och säkert. Kontakta oss om du vill veta mer.

Välkommen till Dooria!

Dooria är en av Skandinaviens ledande dörrtillverkare. Vårt breda urval gör att du alltid finner din dörr hos oss. Vilken dörr du än väljer får du alltid kvalitet, attraktiv design och rätt dörr till rätt pris.

Garage-byggsatser!

Hos oss kan du förverkliga dina drömmar om ett eget garage av högsta kvalitet. Vi bygger enligt gammal Svensk tradition med kraftig regelstomme i storblock samt råspont 22mm som underlagstak mm.

Byggsatser för det mesta!

Vi på Lundqvist Trävaru tillverkar monteringsfärdiga byggsatser för garage, carport, fritidshus m.m. Tack vare vårt modulsystem blir det både enkelt och prisvärt att bygga!

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland