annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Att lägga klinkers

Jag funderar på att lägga klinkers på golvet i vårt varmgarage (ca 38 kvm). Idag är cementgolvet målat med en dyr/bra färg - som trots detta flagnar. Kanske beroende på att viss fukt finns i golvet kombinerat med slitage från dubbdäck. I golvet finns också en golvbrunn.
1. Vilken kvalitet av kakel skall jag välja?
2. Finns någon klinkersfix som håller även om det finns viss fukt i golvet?
0 röst(er)

Svar

1. Anonym

SV: Att lägga klinkers

Det finns inga klinkers som stoppar.
    Försök med tvåkomponents härdlack efter renslipning ner till ursprungsytan.
    Hälsningar
    begs
    0 röst(er)
  2. kim

SV: Att lägga klinkers

finns granit keramik som klarar av dubbdäck, fråga din välsorterade bygghandel/kakelaffär

finns utomhusfix som man använder vid läggning runt utomhusbassänger typ simhallen.

jag har lagt klinker i mitt garage 7år sen som nytt än idag :)

0 röst(er)

annons
För nöjda hemmafixare!

Handla på Skånska Byggvaror enkelt via nätet när det passar dig – var du än bor i Sverige.

Garage & Fritidshus

Björklidens Materialaffär ha ett stort utbud av garage, carportar och fritidshus. Välj mellan flera olika modeller och paneltyper. Välkommen till vår hemsida: www.bjorklidens.se

Världsnyhet!

Secura är en ny garageport med hög säkerhet, stor variation och modern design med ett certifierat inbrottsskydd enligt WK2-standard. Porten skyddar även mot energiförluster samt säkerställer en säker, skadefri drift.

Lösningen - ett taklyft!

Med ett taklyft från Åtvidabergs Takvåningar kan du få all den yta du behöver och bo kvar i huset under hela byggprocessen. Fördelarna med ett taklyft är många: ekonomiska, tidsmässiga och estetiska. Vi ger ert hus det stora lyftet!

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland