Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Jan
Jan

Lägga klickgolv

Jag ska lägga klickgolv. Har ett väldigt gammalt golv som underlag idag som knarrar väldigt mycket. Finns det några tips att tänka på för att ljudisolera knarr och stegljud nu innan jag lägger klickgolvet?
1 röst(er)

Svar

1. Helena

SV: Lägga klickgolv

Jag har lagt in klickgolv i en hall och ett stort TV-rum. Det stora rummet var det mycket golvknarr i innan golvet lades in. När man lägger på först foam och sedan golvet, så jämnar man ut tyngpunkterna som man går på, så i vårt fall försvann knarret.
    0 röst(er)

annons
Försäkra dig om ett tryggt boende

Värdet på ditt hem förändras med tiden. Därför är det bra att se över försäkringsskyddet för huset lite då och då. Vi på Länsförsäkringar hjälper dig så att du slipper obehagliga överraskningar.

Försommarkampanj 2 maj – 1 juni

Välj fritt ur hela Willab Gardens sortiment direkt i våra butiker i Bromma och Båstad eller i vår webshop! Handla för mer än 39 000:- och få en rostfri Garden Grill (värde 6 375kr) utan extra kostnad!

ElitBygg

Vi tillverkar monteringsfärdiga blocksystem efter kundens önskemål. Fritidshus, garage, maskinhallar, stall, fjällstugor eller måttanpassade block till utbyggnaden m.m.

Tidymaker skapar ordning

Tidymaker är världens första upphängare som klarar att hänga upp nästintill allt oavsett form - max 20 kg. Tidymaker hänger upp nästan allt t ex i förrådet, garaget, verkstaden, skolan, byggboden, pannrummet.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland