Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
nisseg
nisseg Inlägg: 1
Aktiv: 26-03-11

Regler - icke fast installation

Jag skall bygga några skåp som är på hjul. De skall kunna flyttas och användas på olika ställen. I skåpen skall det finnas belysning och därmed kabeldragning. Jag har bifoga en skiss av hur ett hörn ser ut. Som ni ser finns det en innervägg och en yttervägg och däremellan går kabeln. Det jag undrar är om kabeln måste gå i plaströr? Jag är medveten om att bygger man in kabeln i en vägg så måste det finnas rör men hur blir det i denna mobila enhet? Räknas denna mobila enhet som ett vanligt skåp (även om kabeln är dold) och därmed behövs inga rör?
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Trappor till rätt pris!

Vi erbjuder dig trätrappor till rätt pris. Utförande och måttanpassning efter dina önskemål. Tillverkade i egen fabrik i Färila, Hälsingland. Måttagning/montering inom vissa regioner.

Besök avloppsguiden.se

Fakta om allt från planering till slutförande av ditt avlopp. Nå 750 företag: entreprenörer, tillverkare, analysföretag m.fl. Vilka gräver i din kommun? Vilken toalett behöver du? Minireningsverk?

Miljösmart
med stil!

FM Mattssons nya tvättställsblandare 9000E II Tvätt är mycket energieffektiv. Lägg därtill en ren design som gör det enkelt att placera blandaren i olika inredningssammanhang.

Vi är experter på massage

På Westerbergs hittar du några av världens bästa massagebadkar. Tysta, kraftfulla, och väldesignade. Efter snart 30 Âr i branschen är vi helt enkelt experter på massagebadkar.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland