Vem kan montera ett uterum
Vi har precis skrivit på att köpa Willab Gardens uterum. Vi har fått ett pris på montering som var alldeles för dyrt. Vi har en snickare som gör iordning golv och reglar mot vägg för fästen. Jag skulle vilja ha tips på någon som kan montera uterum
Hej! Jag har själv precis som du ringt runt till företag och frågat efter offerter på montering av ett kök och kom precis som du fram till att det var alldelses för dyrt. Började då att fråga mig runt i min bekantskapskrets om det var någon som kände en hantverkare som skulle kunna göra jobbet. Fick då rådet av en väninna att kolla på tendea.se/, där man kan söka efter hantverkare som bor i närheten. Det fungerade jättebra och jag hittade en person som utförde arbetet både snabbt och effektivt.
Väljer du ett garage eller en carport från Mellby får du ett fast pris och en leverans som innehåller allt du behöver - Komplett till sista spik! Skräddarsy ditt garage efter just dina behov.
Flexit UNI3 är ett effektivt ventilationsaggregat för enfamiljshus som sänker driftskostnaderna och ger mycket hög komfort. UNI3 uppfyller passivhuskraven och lämpar sig även för befintliga hus.
Teckentrup är en av Europas största tillverkare av portar och dörrar. Du hittar återförsäljare och allt du behöver veta om vårt sortiment på www.teckentrup.se Teckentrup – Deutsche Qualität.
Vi tillverkar monteringsfärdiga blocksystem efter kundens önskemål. Fritidshus, garage, maskinhallar, stall, fjällstugor eller måttanpassade block till utbyggnaden m.m.
Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.
Jämför räntorJämför bolånJämför elpriserJämför mobilt bredbandJämför villaförsäkringar
Se fler jämförelsetjänster!
Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland