Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Totalentreprenad eller inte?

Vi ska bygga ny villa och väljer nu bland alla hustillverkare. Kan någon ge mig tips om totalentreprenad eller inte? Är det någon som testat utförandeentreprenad? Vad skiljer de olika formerna åt egentligen?
0 röst(er)

Svar

1. Anonym

SV: Totalentreprenad eller inte?

Hej! Jag undrar också över de olika entreprenadformerna. Ser att du inte har fått svar på din fråga. Är det någon här på forumet som kan hjälpa oss? Jag och min man ska också bygga ett nytt hus. Vilken entreprenad ska vi ha? Vi är varken ingenjörer eller snickare någon av oss...

Hälsningar Sandra
    0 röst(er)

annons
HälsingeStugor AB

Hälsingestugor är en av Sveriges större tillverkare av fritidshus. Vi har en nära dialog med kunden och är öppen för kundens önskemål om förändringar. Vi utveckar och tillverkar själva våra produkter till mycket konkurranskraftiga priser.

Försommarkampanj 2 maj – 1 juni

Välj fritt ur hela Willab Gardens sortiment direkt i våra butiker i Bromma och Båstad eller i vår webshop! Handla för mer än 39 000:- och få en rostfri Garden Grill (värde 6 375kr) utan extra kostnad!

Sveriges bredaste sortiment

Hur mår din garageport? Börjar det bli dags att byta till något bättre och säkrare? Då hjälper vi dig att hitta en port som passar såväl dina behov som din plånbok. Välkommen till Garageportexperten!

Vilket pris passar dig?

Alla kök är olika. Spännvidden kan tyckas stor, trots att köken vid första anblicken kan uppfattas som ”närmast identiska”. Titta närmar på våra prisexempel så förstår du vad vi menar.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland