Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Glass & Betong bur!

Jag har sett runt på dom nya husen man köper på byggsats mm.
stora öppna ytor ljusa rum men det känns som en glass & betong bur för apor, husen när jag växte upp finns kvar i dag men karaktären finns en där even om man byggde med masor av tegel.
Kam man inte sträcka på ett insjöhus från 70 talet slepa in ljus i vardags rum & kök sen låta rumen o bad vara lite bredare men ändå privata från insyn.
som singulär hus ägare har jag 67 kvadrat enda sättet jag kan expandera verkar vara att selja o köpa en ny byggsats.
Men hur har man råd i dagens läge om man har budget på lite över en halv miljon?
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Mer än bara ett garage!

Väljer du ett garage eller en carport från Mellby får du ett fast pris och en leverans som innehåller allt du behöver - Komplett till sista spik! Skräddarsy ditt garage efter just dina behov.

Skogens bästa pellets

Stora Enso erbjuder pellets med ett högt energivärde och låg askhalt. Förpackade i småsäck på pall eller som lösvikt/bulk. Snabb leverans direkt hem till dig. Beställ på storaensopellets.se

Byggsatser för det mesta!

Vi på Lundqvist Trävaru tillverkar monteringsfärdiga byggsatser för garage, carport, fritidshus m.m. Tack vare vårt modulsystem blir det både enkelt och prisvärt att bygga!

ElitBygg

Vi tillverkar monteringsfärdiga blocksystem efter kundens önskemål. Fritidshus, garage, maskinhallar, stall, fjällstugor eller måttanpassade block till utbyggnaden m.m.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland