annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Kathy
Kathy

Mjuk och lent golv till uterum?

Jag vill ha ett mjuk och lent trägolv till mitt uterum. Jag vill ha det i mörk mörk grått eller svart . Ådrorna ska synas lite grann. Är det en bra idé att själv betsa det eller man kan köpa färdigmålat.

Men framför allt ska det var behagligt att gå barfota på och att barnen inte får spågor i fötterna. Vilket träslag är det lenaste? Dock är det bra om det är lite tåligt så det inte blir märke bara man tappar något på det, eller drar ut en stol.

Det måste dessutom ligga så tätt ihop att det inte blir springor (mannen har spindelfobi), kan man foga ett trägolv, eller det rör på sig för mycket?

Uterummet ska vara typ vår till höst, ej vinterbonat.

0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Fönster till rätt pris!

Vi erbjuder dig rätt pris och snabb leverans! PVC-fönster ökar mest i Sverige idag, procentuellt sett. Unika egenskaper gör det exceptionellt tåligt i vårt klimat, utan att kräva underhåll. Det är vad som gjort fönstren så populära.

Paketpris på årets port!

Ny garageport? Skaffa Renomatic Micrograin – en elegant, säker takskjutport av högsta kvalitet från Hörmann! Paketpris för port med öppnaren ProMatic och fjärrkontroll: 12 475 kr (ord pris 16 450 kr).

Läs mer på www.hormann.se och hitta närmaste återförsäljare

Garage-byggsatser!

Hos oss kan du förverkliga dina drömmar om ett eget garage av högsta kvalitet. Vi bygger enligt gammal Svensk tradition med kraftig regelstomme i storblock samt råspont 22mm som underlagstak mm.

För nöjda hemmafixare!

Handla på Skånska Byggvaror enkelt via nätet när det passar dig – var du än bor i Sverige.

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland