Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Otroligt störande granne!!

Vet fan inte snart vad jag ska göra med min granne.Vi flyttade till våran "drömkåk" för 5 år sedan och
varenda dag (bokstavligen) så räffsar han med sin plasträffsa,(som på 5 år nu har blivit så nerslipad att jag inte förstår att den ens fungerar) på trottoaren om det så BARA är ett löv som ligger där(vår-höst),eller så skrapar ,hackar han med sin snöskyffel så ALL snö och is är borta ifrån garageuppfarten & trottoaren!Det är jättebra att han sköter sin tomt men HALLÅ!!! INTE KL:06:00!!
Jag ligger ute o jobbar i veckorna, kommer hem efter att jobbat mellan 12-14/dag,frugan jobbar natt.
Vi har pratat med honom 4 gånger & det är lungt i nån v sen är det fart på gubben igen!! Finns det nåt ställe dit man kan ringa så dom kanske kan skicka ut ett brev så han fattar nångång?Snälla hjälp oss eller rättare sagt gubben, för annars gör jag över dit & knäcker av skyffeln/räffsan över knä`t och trycker ner ena delen i halsen & andra delen trycker jag upp i röva på han
0 röst(er)

Inga svar än!

annons
Välkommen till Dooria!

Dooria är en av Skandinaviens ledande dörrtillverkare. Vårt breda urval gör att du alltid finner din dörr hos oss. Vilken dörr du än väljer får du alltid kvalitet, attraktiv design och rätt dörr till rätt pris.

Välj kvalitetsfönster!

Sveriges bäst isolerade ytterdörrar & fönster finns hos Ekstrands. Ny pat. ytterdörrkonstruktion med marknadens överlägset bästa u-värde. Besök våra dörr & fönsterutställningar el. boka kostnadsfritt hembesök av våra erfarna installatörer.

Magiline den unika poolstrukturen

Magiline pooler tillverkas i Frankrike, och är marknadsledande i teknik samt utformning. Man jobbar hårt med design samt funktionalitet. Det unika filtersystemet gör det enklare för kunden att både ha och sköta en pool.

En VÄRMEPUMP spar mer – längre!

Du kan spara upp till 50-70% av din energikostnad. Svårt att välja? Kontakta oss vi hjälper dig att få en trevligare elräkning! Välkommen till vår hemsida för en GRATIS värmepumpsoffert! www.luftmiljobutiken.se

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland