Forum

Kostnad husdränering?
4 röster
aug 18 2008
Jag ska dränera om min villa och samtidigt isolera med isodrän har fått en offert på en kostand av 1750 kr/meter med material, arbetskostnad inkl moms. Är detta ett bra pris?
apr 16 2010
Hör med CC:s Entreprenad & Fastighets Service Bra och billig!
apr 22 2010
Hej. Det är dags att dränera vårt hus, någon som kan rekommendera någon att göra det i Ängelholmstrakten ??
apr 22 2010
Hej! Vår tjänst Villahjälpen är en kostnadsfri tjänst som hjälper dig att hitta hantverkare och service nära dig. Du hittar Villahjälpen via toppmenyn eller via adressen: http://www.villahjalpen.se/servicefinder.asp Vänliga hälsningar,
jun 01 2010
hej, Ma.maskin och gräv kan bistå med sina tjänster. mvh M.A
jan 30 2011
Någon som vet ngn bra dränerings firma i göteborg?
feb 02 2011
titta på www.fukt1.se
feb 15 2011
Mark & Bygg LG AB...de har dränerat vårt hus....har gjort ett bra jobb...
feb 15 2011
Hej kostnad för en dränering,går inte säga som jag ser flera utav er skriver.typ 1700kr eller 2000kr /meter.dom flesta har tim pris på grävning.och under åren så ser vi att en del jobb beroende på hur det ser ut kan kosta. 5000kr / meter om det står hus i vägen eller behöver sprängas,mm träd ska flyttas et,,material ska köras bort.oftast har många firmor lock pris biligt sen kommer det,då blir det dyrare.vi försöker ge så rimligt pris vi kan, utan tillkommande kostnader,med en offert på ARB,och vill man ha väldigt bra pris,då gör man som min kusins pappa gjorde för 12 år sen,gräver för hand runt huset med källare 4månader.tog jobbet.och barnen fick ha sommarlåv hemma i jordhögarna Mvh Hanix
mar 17 2011
Någon som vet en bra seriös firma runt vara-lidköpingstrakten som är duktiga och hyffsat billiga på dränering.