Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Ann-Karin
Ann-Karin

Tips p åbra hustillverkare efterlyses!

Jag och min sambo ska bygga hus. Vi har en tomt vid en sjö i mellansverige, Fagersta närmare bestämt. Vi har funderat på sådan där nyckel färdiga hus men samtidigt vill inte jag ha ett hus som ser lika dant ut som andras. kan någon ge mig tips på en bra tillverkare att ta hjälp av?
0 röst(er)

Svar

1. Christel Collin Westlund

SV: Tips p åbra hustillverkare efterlyses!

Vi byggde vårt drömhus nära havet i Falkenberg för några år sedan. Vi kom i kontakt med en hustillverkare (Skrea Bygg AB), som gjorde ett fantastiskt jobb. Planeringen gjorde vi tillsammans, och vi följde "bygget" med stor glädje. Inte ett enda problem stötte vi på som inte gick att lösa på bästa sätt. Som kund till Skrea Bygg kände vi att vi var i fokus och att våra önskemål var till för att uppfyllas. Lycka till !
    0 röst(er)
  2. astrid

SV: Tips p åbra hustillverkare efterlyses!

Undvik Fiskarhedenvillan. Dom har ingen koll på vilka hantverkare dom skickar till ditt hus. Pressar priserna så till den milda grad att det till slut bara finns småglin utan ansvarskänsla kvar att anlita. Vi fick göra om för att det läckte in, fasta inventarier skruvades fast i gipsvägg inte i regel bakom (öh!), grannens hus var mögelskadat redan när dom flyttade in i sitt nybyggda Fiskarhedenhus. Jag känner mig inte trygg i vårt hus än, väntar bara på att taket ska rasa in när det stormar... vet inte om jag nånsin kommer att känna mig trygg där.
    0 röst(er)

annons
Svedbergs i Dalstorp AB

Hos oss hittar du hela badrummet, samtliga detaljer som gör upplevelsen komplett. Möbler, Bad, Badrumsbastu, Dusch, WC och Tillbehör. Planera ditt eget badrum på vår hemsida - med inspiration och praktiska tips.

Fönster till rätt pris!

Vi erbjuder dig rätt pris och snabb leverans! PVC-fönster ökar mest i Sverige idag, procentuellt sett. Unika egenskaper gör det exceptionellt tåligt i vårt klimat, utan att kräva underhåll. Det är vad som gjort fönstren så populära.

Försommarkampanj 2 maj – 1 juni

Välj fritt ur hela Willab Gardens sortiment direkt i våra butiker i Bromma och Båstad eller i vår webshop! Handla för mer än 39 000:- och få en rostfri Garden Grill (värde 6 375kr) utan extra kostnad!

Tidymaker skapar ordning

Tidymaker är världens första upphängare som klarar att hänga upp nästintill allt oavsett form - max 20 kg. Tidymaker hänger upp nästan allt t ex i förrådet, garaget, verkstaden, skolan, byggboden, pannrummet.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland