Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Anonym
Anonym

Inglasad pool

Hej!
Jag funderar på att skaffa en inglasad pool på våran villatomt.
Och då även en jacuzzi och bastu därinne. Men jag undrar lite om man kan bada på vintern då, eller blir det för kallt? Och jag undrar även ifall man behöver ha poolskydd.
Tacksam för svar :)
0 röst(er)

Svar

1. Henry Spuhr

SV: Inglasad pool

Om du har poolen inglasad så fins det ingen anledning till poolskydd, då har du ju redan poolen skyddad.
    Idag fins det bra glaspartier med lågt u-värde som man absolut kan ha till sitt poolhus. Om det är en tät byggnad så håller ju poolen din inglasningen varm.
    Gå gärna in på vår sida och titta. Vill du så kan jag skicka bilder på bra ideer om hur du kan göra.

mvh Henry Spuhr

www.poolriket.se
    0 röst(er)

annons
Portautomatik

Gör ditt liv lite enklare genom att utrusta din garageport med en Crawford portöppnare. Du sitter bekvämt i bilen och trycker på fjärrkontrollen för att aktivera portöppnaren. Kraftfull och nästan ljudlös. Inte ens dåligt väder kan förstöra ditt humör, du har ju ditt på det torra.

HWAM - Ren världsklass!

HWAM 3600-serien - marknadens renaste fördelar: Lägsta partikelutsläpp, bara 1,21 g/kg ved, HWAM Automatic™, Unikt lucksystem, CO2 neutral, Dansk design.

Sveriges effektivaste värmepump

IVT PremiumLine EQ är Sveriges effektivaste värmepump enligt oberoende tester. Förutom att den sänker dina värmekostnader med upp till 80 procent, kan du enkelt styra den med din smartphone.

Prisvärd skjutdörrsgarderob

Vill du förvara smart och snyggt väljer du en prisvärd skjutdörrsgarderob från Skånska Byggvaror. Det skapar massor av plats och du kan utnyttja rummet maximalt. Hos oss kan du välja mellan olika material, allt från traditionell till modern.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland