annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Karl-Erik
Karl-Erik

mögel i duschen

Min fru köpte rengöringsmedel av kleneandshine på villavaruhuset.

Hon har köpt massor av medel under de sista året, inget har fungerat.

Jag blev helt mållös när duschrent tog bort mögel både i mina fogar och på silikonet.

Rekomenderar dtta medel till alla som har samma problem

0 röst(er)

Svar

1. Birgitta

SV: mögel i duschen

Låter ju kanon det skulle jag med behöva. Tittade lite på deras hemsida och det finns flera produkter. Vore enklast om du kunde ange exakt vad det var du rekommenderade. Väntar med såänning.

Birgitta

0 röst(er)
  2. Charlott

Jag undrr också vilken produkt exakt du använde och var du köpte den.

0 röst(er)
  3. karlerik

hej

vi köpte produkten på deras hemsida, den heter duschrent

vi köpte också bathroom till vårt tvättställ och duschglas 

det tog bort kalken ifrån glaset.

0 röst(er)
  4. Annita

Jag skickade också efter Clean&Shine duschrent, men inte försvann möglet från silikonfogarna. Trots flera behandlingar. Kanske du Karlerik som är så imponerad av medlet är marknadsförare hos Clean&Shine.

0 röst(er)

annons
Vi är experter på massage

På Westerbergs hittar du några av världens bästa massagebadkar. Tysta, kraftfulla, och väldesignade. Efter snart 30 Âr i branschen är vi helt enkelt experter på massagebadkar.

TÄNK LÄNGRE

NÄR DU VÄLJER INREDNING TILL KÖK, BADRUM OCH TVÄTTSTUGA från Vedum bidrar du till ett hållbart samhälle. Alla våra köksstommar, laminatskivor och flera luckor är Svanenmärkta.

Toaletter Made In Sweden

I över 30 år har Separett utformat toaletter för att tillgodose kraven på komfort och att förenkla tillvaron. Kvalitet och effektivitet är ledstjärnor för verksamheten, Made In Sweden.

Välkommen till vår hemsida www.separett.se

Bli en nöjd kund Du också

En pool från J&F Fritid är en investering för framtiden. Betänk att en pool från oss kostar inte mer än en semesterresa för hela familjen och varar i många år. Med en pool från J&F Fritid får Ni bästa kvaliet till bästa pris.

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland