annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Göran
Göran

Jättebra rengöringsmedel

Hej!

För ett bra tag sedan hade Viivilla ett repotage där de rekommenderade rengöringsmedel för borttagning av mögel och prickar i fogen.

Har testat de flesta produkterna men inte blivit övertygad. Däremot har jag nu använt ett medel från Clean & Shine för detta problem och det fungerade super bra. Jag skulle vilja rekommendera deras produkter när det kommer till rengöring. Billigt och snabb leverans och dem fungerar verkligen till skillnad från massa andra märken. 

Mvh

Göran

0 röst(er)

Svar

1. Annelie

SV: Jättebra rengöringsmedel

Hej.

Det låter ju verkligen jättebra!! När jag läser alla inlägg med svar ang. mögel och rengöring mm. så låter det ju inte alls  som reklam heller....

0 röst(er)

annons
Marknadens säkraste förbränningstoalett!

Cinderella är en förbränningstoalett som förbränner urin och fekalier vid hög temperatur. Allt som blir kvar är lite aska. Askan är helt bakteriefri, luktfri och helt fri från medicinrester. Askan fungerar dessutom utmärkt som gödningsmedel.

Svedbergs i Dalstorp AB

Hos oss hittar du hela badrummet, samtliga detaljer som gör upplevelsen komplett. Möbler, Bad, Badrumsbastu, Dusch, WC och Tillbehör. Planera ditt eget badrum på vår hemsida - med inspiration och praktiska tips.

TÄNK LÄNGRE

NÄR DU VÄLJER INREDNING TILL KÖK, BADRUM OCH TVÄTTSTUGA från Vedum bidrar du till ett hållbart samhälle. Alla våra köksstommar, laminatskivor och flera luckor är Svanenmärkta.

Toaletter Made In Sweden

I över 30 år har Separett utformat toaletter för att tillgodose kraven på komfort och att förenkla tillvaron. Kvalitet och effektivitet är ledstjärnor för verksamheten, Made In Sweden.

Välkommen till vår hemsida www.separett.se

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland