annons
annons
Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
robban
robban

dushhörnan zoom från bauhaus akut hjälp

köpte nyligen dushhörnan bathdeluxe zoom som bauhaus säljer, när jag väl skulle montera den märkte jag att det inte fanns tillräckligt med gods i aluprofilerna som följer med för att kunna göra hål till mina vattenrör. Åkte upp till bauhaus där jag hade köpt den och skulle fråga efter svar, blev bemött av en riktigt bitter kärring som sa att det inte finns en lösning att köpa. Nu undrar jag om det finns någon här som har monterat denna dushhörna med utanpå liggande vattenrör och kanske har några tips och bilder på hur man kan göra.

/Robban

0 röst(er)

Svar

1. Kitty

SV: dushhörnan zoom från bauhaus akut hjälp

Tror du får bygga ut en liten klack från väggen precis förbi rören, fuktskydda och kakla den eller vad du nu har för beklädnad och sen fästa dusch väggen på den. Det finns ju speciella skivor att använda för det, typ sådana som man kan bygga in badkar med.

0 röst(er)

annons
SVENSKA POOLPAKET

Miami Poolen finns i 81 modeller. Rektangulära och Fri-form med planbotten eller djup-och grundel. Har en poolstomme tillverkad i varmgalvaniserad stålplåt som "kläs" med en formsvetsad poolliner.

Svedbergs i Dalstorp AB

Hos oss hittar du hela badrummet, samtliga detaljer som gör upplevelsen komplett. Möbler, Bad, Badrumsbastu, Dusch, WC och Tillbehör. Planera ditt eget badrum på vår hemsida - med inspiration och praktiska tips.

Bli en nöjd kund Du också

En pool från J&F Fritid är en investering för framtiden. Betänk att en pool från oss kostar inte mer än en semesterresa för hela familjen och varar i många år. Med en pool från J&F Fritid får Ni bästa kvaliet till bästa pris.

SANICOMPACT Pro ECO

Sanicompact Pro ECO är en smart nyhet från SANIFLO AB. Vår nya wc-modell har dubbelspolning, 1,8 eller 3 liter. Inbyggd malpump, modern design med fokus på ekonomi och komfort.

annons
annons
annons
annons
annons
annons

Jämförelsetjänster

Att hålla i pengarna är inte alltid så lätt. Här kan du via Compricer jämföra olika elbolag, bredbandsleverantörer, bolåneinstitut med mera.

Jämför räntor
Jämför bolån
Jämför elpriser
Jämför mobilt bredband
Jämför villaförsäkringar

Se fler jämförelsetjänster!

annons
annons
annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland