Skapa nytt inlägg
Du är inloggad som Logga ut Uppdatera dina uppgifter
Kennerth
Kennerth

Tak i badrum

Finns det någon som har ett bra förslag vad man skall klä ett tak i ett badrum med.
1 röst(er)

Svar

1. Johan

SV: Tak i badrum

Jag använde mig av Brandéns panelskivor som tak...smidigt och snyggt!!!
    0 röst(er)
  2. Roger

Hej!
    Jag använde mig av Huntonit-skivor, som enligt tillverkaren skall vara fuktsäkra. Enkla att montera med skruv. Köpta på Beijers.
    0 röst(er)
  3. anders karlsson

Bäst är gips och spackla och sedan roller för färgläggning
    0 röst(er)

annons
Svedbergs i Dalstorp AB

Hos oss hittar du hela badrummet, samtliga detaljer som gör upplevelsen komplett. Möbler, Bad, Badrumsbastu, Dusch, WC och Tillbehör. Planera ditt eget badrum på vår hemsida - med inspiration och praktiska tips.

Badrum från Skånska Byggvaror

Hos Skånska Byggvaror hittar du allt du behöver till ditt badrum. Badrumsinredningar i olika material och modeller, duschar, bubbelbadkar och badkar. Hos oss hänger lågt pris och kvalitet ihop.

Vi är experter på massage

På Westerbergs hittar du några av världens bästa massagebadkar. Tysta, kraftfulla, och väldesignade. Efter snart 30 Âr i branschen är vi helt enkelt experter på massagebadkar.

TÄNK LÄNGRE

NÄR DU VÄLJER INREDNING TILL KÖK, BADRUM OCH TVÄTTSTUGA från Vedum bidrar du till ett hållbart samhälle. Alla våra köksstommar, laminatskivor och flera luckor är Svanenmärkta.

annons

Quiz - Testa dina kunnskaper Forum - Ge oss dina tips Nyhetsbrev - Få våra senaste tips Auktion - Lägg ett bud och fynda älja huset? Hitta en mäklare med Vi i Villa
annons
annons
annons
annons

annons

Vi i villa finns även i Danmark, Norge och Finland